Varför?

varför gråta över en person som inte verkar bry sig? Varför tänka på en person som inte bryr sig ett jävla dugg? även om du skulle kunna ta livet av dig för personen, varför?! Man ska aldrig hänga upp sig på vissa människor, man ska bara gå vidare och inte gråta.. ' Just say fuck you! and smile ' .. men om det inte går vad gör man då? om man inte vill/kan lämna denna person bakom sig, vad gör man?!

har möte imorgon kl halv tio och jag måste gå upp kl åtta men jag sitter uppe och gråter för att du sårar mig hela tiden, jag borde sova och vara lycklig!! Men jag kan inte, jag har ett helvetes med mitt samvete, det gör ont. För någoting jag inte ens gjort!! du gjorde som jag.. du bara stängde av och gick!.. Det gör ont, Något så in i helvetes ont!! jag förstår inte varför det inte är så jävla enkelt och göra som ens mamma säger till en att ' Strunta i den personen det är han/hon som går miste om någoting ' jo, eller hur... 

Skiter i detta, gud vilken bra början på det nya året! psst.. my ass that it is...





                           

Kommentarer
Postat av: Mamma

Orsaken till att jag säger så är för att jag levt tillräckligt länge för att veta att människor oavs kön som gör en så illa inte förtjänar ens omsorg eller omtanke, de är lägre än allt annat lågt o man behöver inte gå vidare o hata människan bara hålla dem på en arms avstånd o aldrig tillåta att de gör en illa igen...

2011-01-03 @ 00:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0