öh?

fyfan vilket väder -.- så sjukt kallt!! vill haaa soooool och öl :D hahahahaha, malm where are you baby;)? haha just kiding! ' nu ska vi skriva snällt för mamma läser min blogg(a'  igår lekte jag med barbié och åt chokladglass :D haha naje.. förlåt är lite flum har druckit sjukt mycke redbull.. rasmus fel >:) haha I but the blame on you! (a'


vilken hemsk människa jag har blivit, jag har hela tiden en känsla av att jag bara vill slå sönder någon eller något!! jag är redo att ta ett liv.. är nog bara hungrig haha!


jag har haft det så sjukt kul i helgen! varit med malm, vi ' host ' hon skrattade tills hon spydde hahahaha, vi satt och mobbade fredrik (a' och Kevin ketchup hahahhaha


Kommentarer
Postat av: Malm

Hahahahaha xD

fy fan bara jag tänker på det får det mig att vilja spy...

måste göras om !! fast inte lika mycket grova röster och halsproblem och hostningar och spyor ! HAHAHAH bästa kvällen på länge ! :'D <333

2011-02-04 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0