Shopping! woho

Idag blev det in till Ystad med farmor och farfar :) handlade en tajt midjekjol,underkläder och tights :) lägger ut bild på det sen har ju ingen kamera för att jag lämnade in min mobiltelefon på " lagning " för den stängde av sig och klydda, har bara haft den i 4 dagar men men, det var som farfar sa ( som varit med och betalt den ) att - " om man betalat över 2000 kr för en skiten mobiltelefon, så ska den funka också! " . Det kunde ta upp till 3 veckor, bäst för dom att dom fixar det!! får ha min gamla dårå... åh vad jag saknar min lilla smartphone!!! haha



aja God fortsättning och gott nytt år ;}



                                                                              haj! :)

Kommentarer
Postat av: Lyckstople;)

hahha God nytt år ;););) haha klydda:P

2010-12-30 @ 21:53:37
Postat av: Svar ; Lyckstolpe ;)

hahaha detsamma, ja vadå?



sär ;);)

2010-12-31 @ 10:46:47
URL: http://mickaelaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0