29/12-2010

Idag har jag lärt mig koka knäck haha mamma kan nästan gifta bort mig!

Jag har haft en ganska slapp dag, hjälpte farmor att städa, stack ner och köpte grädde..sen inte så mycket mer faktiskt..

Har lyssnat på en låt hela dan i dag hha :p Leona Lewis - don't let me down

älskar den.. usch gillar faktiskt inte att vara hos farmor och farfar.. det är inget fel på dom men man tänker bara på pappa, det är det jag inte gillar.. Men men 3 år sedan dags att gå vidare right?!


Saknar mamma o Emilia också faktiskt. Älskar er båda <3
http://www.youtube.com/watch?v=L9HhpF6BZcg

fork in the road,  looking both ways,
i don't know which way to go.
what do i count on?
is it the road less traveled?
or the one i already know?
and no i'm not traveling alone
i got my heart in my hand, and
you can bet i'm holding it close

don't wanna climb,  don't wanna fall
don't know where to start it all
i can start by taking it slow

first i need a hero,  i got a mirror,
looking inside of my soul.
if i need a  hero, i got my, mirror,
gotta go on with the show

i got my ear to the ground
that's the sound of my train comin' 'round
this is a chance for us to be heard loud
it's you and me,  and it's our time now
don't let me down

Justin Timberlake
don't let me down,
don't let me down now,
don't let me down,
don't let me down now.


people, this is what you're living your life for
fighter, that's your name (that's your name)
trying to hide but it's obvious you're a survivor, believer
don't let the travel in the road
that look in your eyes
puts fire in the heart of the cold
got a marathon to try again
i'm not even tryin' to win
i'm just glad i'm not alone

first i need a hero,  i got a mirror,
looking inside of my soul.
if i need a  hero, i got my, mirror,
gotta go on with the show

i got my ear to the ground
that's the sound of my train comin' 'round
this is a chance for us to be heard loud
it's you and me and it's our time now
don't let me down

don't you let me down, promise you won't let me down
don't you let me down, promise you won't let me down

you've been running so alone, i see you (i see you)
you told me we could change the world
and i believe it's true
there's nothing now to hold us down
i found my pains
and the sound of your heart led the way

i got my ear to the ground
that's the sound of my train comin' 'round
this is a chance for us to be heard loud
it's you and me and it's our time now
don't let me down

don't you let me down, promise you won't let me down
don't let me down, promise you won't let me down


don't let me down now
don't let me down,
don't let me down now,
don't let me down,
don't let me down now
                                                          ...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det krävs mer än att kunna koka knäck hörredu! :) vi älskar dig oxå, o ibland är det kanske nyttigt att stanna upp o tänka lite på pappa oxå även om man blir ledsen... man behöver det för att kunna ta tag i framtiden... man behöver bearbeta saker som hänt o saker man gjort o sagt både negativa o positiva det gör man hela livet, gammal som ung :)



Själv försöker jag hitta ut ur min feberdimma som gör att jag legat sjuk nu i snart en vecka :( börjar bli less på det nu faktiskt men jag vill inte smitta ner dig för jag tror att du har andra saker att göra än ligga o kräkas resten av lovet...



Vill om igen betona hur mycket vi älskar dig allihop, jag som din mamma o Emilia som lillasyster o givetvis resten av familjen, jag vet att det ibland är svårt att se o förstå men så är det faktiskt... att pappa inte längre finns med oss är oerhörd orättvist o ibland har jag oxå svårt att förstå o blir arg o ledsen när jag tänker på det... jag vet att han velat vara med dig o sina nära o kära, saker o ting är långt ifrån lätt när det kommer till såna känslor o speciellt inte när man är en ung tjej som du med så mycket annat som pågår runt omkring dig... men bara för att man går vidare så behöver man inte glömma vilket jag vet att du inte kommer att göra :) men du kommer med tiden få ett annat sätt att se på saker o ting... man får acceptera det man inte kan förändra o försöka förändra det man kan så det blir så bra så möjligt :)



Nu har willie hittat granen igen o låtsas vara en julgrans kula... SUCK! Klart bättre att han sitter i granen än bråkar med Hampus som blir attackerad lite titt som tätt den gamle stackaren :)



Jag hoppas min lilla tös att du får en underbar nyårsafton o sen gör vi 2011 till det bästa med nya tag o nya mål :) vi får försöka stråla samman senare under lovet när virus o baciller gett med sig :)



Massa pussar kramar o kärlek till dig min lilla nippertippa hälsa farmor o farfar o alla andra o önska dem ett gott nytt år från oss :D



Älskar dig!

Mamma

2010-12-31 @ 08:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0